Na czym polega plebiscyt Orły TURYSTYKI?
Nagrodą, jaką są Orły Turystyki, mogą pochwalić się tylko najlepsze firmy na rynku. Wzięcie udziału w plebiscycie może przekazać innym firmom czy też klientom, że firma cechuje się profesjonalizmem, kompetentnością oraz rzetelnością i znajduje się w szczytowej formie. Końcowy werdykt ustanawia się na podstawie głosów klientów. To właśnie ich zdanie liczy się tutaj najbardziej. Swój głos oddają na firmę, która według nich spełniła ich oczekiwania oraz świadczy usługi w rzetelny sposób. Plebiscyt organizowany jest przede wszystkim po to, aby na tle dobrych usługowo firm, wyróżnić te najlepsze. Dyplom Orły Turystyki zdobywają przedsiębiorstwa, które zapewniają swoim klientom kompleksowe rozwiązania, nieustannie dążą do rozwoju firmy, a także wykorzystują wszelkie możliwości w celu zapewnienia jak największej jakości usług znajdujących się w ich ofercie. W konkursie Orły Turystyki mogą wziąć udział firmy, które zdobyły przynajmniej 8 punktów z ocen wystawionych w Internecie. Jest to wymagalny próg przystąpienia firmy do plebiscytu. Następnie oblicza się średnią ważoną z uzbieranych wcześniej ocen. Wszystkie punkty podliczane są przez program badający wiarygodność ocen.
Certyfikat „Firma REKOMENDOWANA przez Konsumentów” to ogólnopolskie wyróżnienie przewidziane dla przedsiębiorstw i jednostek publicznych, które działają w sposób etyczny biznesowo i społecznie odpowiedzialny, wykazując szczególną dbałość o dobro i satysfakcję swoich Klientów. Przyznawany przez samych konsumentów stanowi on odznaczenie unikalne, gwarantujące najwyższą jakość oferowanych produktów i świadczonych usług.Dla podmiotów wyróżnionych Certyfikatem „Firma REKOMENDOWANA przez Konsumentów” satysfakcja Klienta jest wartością nadrzędną. Podczas gdy dla wielu wypracowane zadowolenie konsumenckie jest jedynie potencjalnym źródłem korzyści finansowych – dla laureatów naszego projektu zaspokajanie potrzeb klientów jest misją samą w sobie, gdyż wiedzą oni, że w życiu i biznesie nie ma szczytniejszego celu niż służenie innym.
Dbałość o dobro i satysfakcję klienta to jednak zadanie złożone, gdyż dostarczenie potrzebnych mu produktów i usług na najwyższym możliwym poziomie wymaga skutecznych działań na wielu płaszczyznach – należy być solidnym pracodawcą, rzetelnym partnerem biznesowym, a niejednokrotnie także aktywnym uczestnikiem lokalnej społeczności. Świadomi tego, w oparciu o etyczne działania w ww. obszarach sformułowaliśmy szereg uniwersalnych i zestawionych poniżej zaleceń - dobrych praktyk, których respektowanie jest jednym z istotniejszych warunków legitymowania się naszym odznaczeniem.
© 2020 Właściciel telefon 696-339-394 Rezerwacje telefon 697-804-829 biuro@osadasaunowisko.pl Łobozew Górny 7c 38-700 NIP 8481555341, REGON 790657521